سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار با خانواده دانش آموز شهید غلامشاه امیری

در راستای کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه، سازمان بسج دانش آموزی استان کرمانشاه از خانواده شهید دانش آموزی غلامشاه امیری دیدار و پای صحبت های خانواده شهید نشستند.

مادر شهید از دیدار و گرامی داشت یاد فرزند شهیدش بسیار خرسند شد و گفت: غلامشاه برای بزرگترها خصوصا پدر و مادر احترام زیادی قائل بود.  

وی از حسن خلق شهید تعریف کرد و بیان داشت: اگر کسی با صدای بلند صحبت می کرد خیلی ناراحت می شد و خودش همیشه با لحنی آرام ودلنشین صحبت می کرد.

مادر شهید قبل از شهادت فرزندش خوابش را دیده بود، چند روز قبل از شهادتش خواب دیدم غلامشاه در پایگاه بسیج در حال نگهبانی است که یکدفعه سرتاپا خونین شد و به شهادت رسید .

 

 

 

 

مادر شهید از علت انتخاب نام غلامشاه برای فرزندش گفت: به دلیل ارادت خاصی که به امام حسین (ع) داشتم فرزندم را به نام غلامشاه یعنی غلام حسین(ع) نامگذاری کردم.

وی با توصیف علاقه فرزندش به حضور در جبهه گفت: سال 65 بود و غلامشاه اصرار داشت به جبهه برود؛ اما من و پدرش راضی نبودیم، به همین دلیل به اجبار غلامشاه را به منزل خواهرم که در روستای کندوله بود بردم تا از رفتن به جبهه منصرف شود. اما روز بعد بدون اطلاع خواهرم به کرمانشاه برگشت و بعد هم به جبهه اعزام شد.

فرازی از زندگینامه شهید غلامشاه امیری

شهید غلامشاه امیری بیست و ششم مهرماه سال 1348 در خانواده ای مذهبی در روستای کندوله به دنیا آمد. سپس خانواده شهید به کرمانشاه عزیمت کردند. وی پس از طی نمودن دوران ابتدایی و راهنمایی وارد دبیرستان شد.

 

در کلاس چهارم دبیرستان ابن سینا مشغول تحصیل بود که در دوم بهمن ماه سال 1365 عازم جبهه های جنوب شد در جبهه به عنوان پیک گردان مشغول فعالیت شد و سرانجام در دوم فروردین ماه سال 1366 در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل گشت.

شهید غلامشاه امیری در باغ فردوس کرمانشاه در گلزار شهدا به خاک سپرده شد. روحش شاد.

 

شهید غلامشاه امیری آنقدر از آسمان زندگی زود پر کشید و به ملکوت خدا پیوست که هیچ وصیتی از او به جای نمانده است. شاید هم هیچ قلم و کاغذی لایق به دوش کشیدن نوشتن نوشته های غلامشاه را نداشت. نمی دانیم شاید هم آنقدر فکرش آسمانی بود که صدایش و نوشته هایش را به ورق های خوش آسمان خدا می نگاشت.


+ نوشته شـــده در شنبه 92 آذر 30 ساعــت ساعت 8:4 صبح تــوسط مدیر | نظر